روشاروشا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

سبزترین زندگی

روز مادر و اولین سال مادرشدنم

1393/1/31 18:07
212 بازدید
اشتراک گذاری

گروه اینترنتی ایران ســــان | www.IranSun.net

 

امروز 31 فروردینه و روز مادر. این اولین سالیه که همه به عنوان یک مادر این روزو بهم تبریک میگن چه حس خوبیه و چه روز قشنگی.! صبح با لگدا و تکونای تو بیدار شدم و بعد به همه کسایی که برام عزیز بودن تلفن کردم و این روز بزرگو تبریک گفتم. اولین کسی که بهش زنگ زدم مامان خوب خودم بود. مامانی که تو تمام لحظه هایی که حالم بد بود کنارم بود. مامانی که زحمت هاشو نمیشه با هیچ کاری جبران کرد.  این روزا از دم هر مغازه ایی که رد میشه برای تو یه چیزی می خره و کم کم سیسمونیتو کامل می کنه.  این عکس کیک و ژله ایی که به مناسبت روز مادر برای مامانم درست کردم تا به همراه کادو تقدیم بهترین مامان دنیا کنم.

 

                            آپلود عکس                

 

 

 

مامانم روزت مبارک

 

 

 آپلود عکس         آپلود عکس

 

دخترم فقط سه ماه دیگه برای در آغوش گرفتنت مونده ... برای مست شدن از بوی پاک بهشتیت .... نمی دونی چقدر منتظرم . یعنی سال دیگه تو این روز تو و بابا قراره چه نقشه ایی برام بکشید؟ دیشب که بابا منو برده بود بیرون تا هرچی دلم میخواد برام بخره بهم گفت سال دیگه با روشا سورپرایزت می کنیم یواشکی میریم بیرونو دست پر میایم خونه. با تو قراره روزای قشنگمون یه معنای دیگه بگیره. روشا حیاط خونمون پر شده از گل های رنگارنگ .. هوا هم عالیه عالیه .. بعدازظهرها بچه های واحدهای همسایه میرن تو حیاط که بازی کنن . صداشونو که می شنوم دلم هوای تو رو می کنه.. چقدر جات خالیه دخترم. اون اولا که تو تازه اومده بودی تو دلم یک شب خواب دیدم که تو رو بغل کردم و بردم تو حیاط تا هوا بخوری که یک دفعه چند تا بچه در شیشه اییه حیاط رو باز کردن و اومدن که بازی کنن . تو تا اونا رو دیدی کلی ذوق کردی و دست و پا زدی و با صدای خنده اونا می خندیدی . حالا هر دفعه که میرم حیاط یاد اون خواب می افتم . هر چی به روز تولدت نزدیکتر میشم شوق دیدنت بی قرارترم می کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان جون
31 فروردین 93 15:44
ایدای عزیزم طبق معمول هرروز سری به وبلاگ روشای نازنینم زدم دلنوشته هایت را خواندم بسیار به دلم نشست و قشنگترین هدیه عمرم را گرفتم از اینکه بیادم بودی شاد ما نم کرد. وجودت برا یم یک د نیا مهربا نیست . امیدم اغاز زیباترین لبخند خدا یعنی تولد روشای عزیزم و سلامتی تو وجواد خوبم هست. دوستتان دارم
مامان آیدا و بابا جواد
پاسخ
مامان خوبم از پیام محبت آمیزت بی نهایت ممنونم.یاد مهربانیت همیشه در قلب من و جواد و روشا جاودانه خواهد بود.