روشاروشا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

سبزترین زندگی

منو تو نصف راهو با هم بودیم

1392/12/17 13:11
144 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام زیباترین اتفاق زندگی . امروز بیستمین هفته مشترک ماست. من و تو 20 هفته رو کنار هم بودیم و حالا فقط 20 هفته دیگه مونده تا تو زمینی بشی. نمیدونم دنیایی رو که تو وجودم برات ساختم رو چقدر دوست داری ... حتی نمی دونم داره بهت خوش می گذره یا نه ... اما بدون تمام سعی مامان اینه که برات بهترین بستر رو فراهم کنه. همیشه بهترین ها رو برات می خوام ، چون تو بهترین حس دنیا رو به من دادی... حس قشنگ مادرانه ... من این حسو مدیون تو هستم ...

خدایا من اون فرزندی رو می خوام که تو همیشه پناهش باشی

همونی که زندگیش پر از سلامتی و آرامشه

همونی که عاقبتش سرشار از خیر و برکته

همونی که باهوشه و زیبا

همونی که پیشرفت هر روزش باعث میشه یاد تو و شکرگذاری از تو هرگز از یاد من و جواد نره ...

 

 

آپلود عکس 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)