روشاروشا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

سبزترین زندگی

آغاز سال 93 همراه با روشا

1393/1/1 13:18
155 بازدید
اشتراک گذاری

کارت پستال متحرک نوروز 93, نوروز 93, عید نوروز 93,کارت پستال های متحرک نوروز,عکس نوروز 93 

سلام دختر گلم . امروز آخرین روز سال 92 هست و منو بابا داریم آخرین کارهای باقی موندمونو انجام می دیم . صبح وقتی منو تو خواب بودیم بابایی همراه مامان جون رفتن که میوه بخرن وقتی بابا برگشت صبحانه خوردیمو من مشغول درست کردن سبزی پلو با ماهی شدم .ظهر هم با بابا رفتیم تا سفره هفت سینمونو کامل کنیم بارون قشنگی می بارید و من برای هممون دعا کردم ....همین که رسیدیم خونه نشستم و سفره هفت سین امسالمونو چیدم ، بابا هم خونه رو جارو می کشید و تو هم پر جنب و جوش تو همه این مراحل ما رو همراهی می کردی انگار احساس می کردی این بیرون داره یه خبرایی میشه.... بالاخره هفت سین ما اینی شد که داری می بینی

  آپلود عکس

بعد هم ناهارو خواب و حمام.... ساعت 8:20 دقیقه شب منو بابایی درکنار تو دختر نازم سال رو تحویل کردیم و تو همچنان به من لگدای محکم میزدی کاملا معلوم بود بیداری و تو این لحظه ها خواب نموندی . لحظه سال تحویل بزرگترین و اولین آرزوی من و بابا سالم به دنیا اومدن تو بود.« خدایا دخترمو سالمه سالم در آغوشم قرار بده تا با لبخندش تمام 9 ماه انتظارم به پایان برسه. پاره ی تنم لحظه دیدن تو ، تولد دوباره ی منه. میخوام با تو دوباره زندگی رو از اول شروع کنم و با تو بزرگ بشم کامل تر و قوی تر از قبل. من با تو بهشت رو مال خودم کردم و توی این بهشت تو و بابا باید کنارم باشید چون تمام بهشت من شمایید.»

 عزیزم سال 93 سال توست سال تولد تو خواهد بود و تنها 4 ماه دیگه باقی مونده .... فرزندم سالت مبارک

 

 112.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)