روشاروشا، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

سبزترین زندگی

سومین سالگرد ازدواج منو بابا

1393/1/6 22:50
107 بازدید
اشتراک گذاری

1175734194_www-animaatjes-nl.gif

 

امروز 6 فرودینه و منو جواد درست سه سال پیش در چنین روزی پیوندمونو جشن گرفتیم.. جالب اینه که در 6 اسفند هم عقد کردیم11.gif و از همون روز عدد 6 برای ما مقدس شد.

 امروز تنها میخوام برای تو بنویسم برای تو که تمام  لذت زندگی از حضورت نشأت گرفت و من به عشق واقعی رسیدم .سه سال پیش هرگز فکر نمی کردم تمام سهم من از زندگی با تو خوشبختی باشه... وتو بتونی بشی نیمه گمشده ی من... هم خونه ی من دفتر قلبم پر از تکرار مشق خوبی های توست، من با تو مهربونی رو یاد گرفتم.. یکی شدن زیر سقف رویاهای مشترکمون منو از همه چیز بی نیاز کرد تا این که به معجزه دستای تو ایمان آوردم  ....من تو را ازخدایی خواستم که به رحمت بی کرانش ایمان داشتم .... پس می دانم که برایم  می مانی و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت خواهم داشت...

سه  سال است که همسفر تمام لحظه هایت شده ام و هر روز بیش از پیش به این راز پی برده ام که تو خلق شده ایی برای من تا زیباترین دنیا را برایم بسازی. در این سال ها تو را بهترین خود دانسته ام و تا ابد در کنارت زندگی خواهم کرد و خوشحالم که سالی دیگر برعمر زندگی مشترکمان افزوده شد.

                       همسرم سالروز سبز یکی شدنمان مبارک

 

آپلود عکس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)